luni, 7 martie 2011

Muzica romaneasca, fantezie cu rahat ?

As vrea sa incep printr-o simpla intrebare (pe care de multe ori mi-o adresez), imbinata si cu titlul blog-ului: “E muzica romaneasca din ziua de azi o fantezie cu rahat ? “
E adevarat, trecem prin multe schimbari, in special pe plan muzical(cum ar spune altii: “evoluam”)...
Insa, oare asa sa fie? Sa fie asta o evolutie sau o involutie ?
Daca ar fi sa analizez totul din punctul meu de vedere as zice ca in momentul de fata e o oarecare involutie, creativitatea nemanifestandu-se ca in trecut.  
E adevarat, totul e cu dus si intors, cam asa si in cazul asta, doar ca aici totul a devenit mai  “grav”.
Asa se intampla cand nu reusim sa ne cunoastem limitele(tipic, nu? Suna cunoscut!!! )
“Nebunareala” asta de “ne-muzica” cum a cam devenit “clubing-ul” , adica asa zis-ul “pop-corn”, de care majoritatea sunteti satui deja, cam da pe afara, dar latura senina e ca deja se apropie de sfarsit ...
Partea si mai frumoasa, dar si mai amuzanta stiti care e?  Ca pana si artistii care isi canta propriile melodii apartinand genului s-au saturat  :-) ... (+ compozitorii, producatorii, oamenii, casele de productie etc )
Cine e de vina in cazul asta?
Si ... este, sau a ajuns muzica romaneasca o fantezie cu rahat ?

Va voi lasa sa va dati cu parerea  ... Astept sugestii si observatii :-)

7 comentarii:

  1. Buna intrebarea... sincer cred ca evolutia asta inversa nu se va termina curand! ma izbesc zilnic de incultura. pe strada, in metrou, in tramvai, peste tot .. si e din ce in ce mai tipatoare!
    Asa ca ma gandesc logic ...de unde sa iasa ceva bun cand toti cei care mai respira aerul acesta imbacsit de romania sunt fie inculti fie pe picior de plecare(din tara) ?
    ma inclin cu respect

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, realitatea cruda cam doare ... doar ca in ziua de azi, aceasta "durere" a cam devenit nepasare, indiferenta etc ...
    Dar poate noi, astia care inca mai putem, si mai avem o ultima firmitura de putere si credinta ca putem schimba ceva, sau sa venim cu ceva nou si bun, sa facem tot ce ne sta in putinta ! Si daca poate nu reusim, macar un mic semnal de alarma daca tragem. E si aia ceva ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi permit sa te contrazic, cu timiditate ce-i drept - la fel ca si promovarea "noilor" trupe romanesti, insa exista muzica buna in Romania si exista clar o evolutie. Vezi trupe precum: Urma, Persona, Travka, Parov Stelar, Suie, Junkyard, Vita, Les Elephants Bizarres, AB4, Coma, etc etc etc, lista este "fara numar".

    Ca atare... este la libera alegere ceea ce vrei sa asculti, tine doar de un buton care schimba frecventa video sau audio :-)

    Respect!

    RăspundețiȘtergere
  4. E involutie curata si rapida! Mai buna era muzica de acum 15-20 de ani si din punct de vedere calitativ si cantitativ!

    RăspundețiȘtergere
  5. E involutie curata si rapida! Mai buna era muzica de acum 15-20 de ani si din punct de vedere calitativ si cantitativ!

    RăspundețiȘtergere
  6. BUNA ZIUA LA PUBLICUL GENERAL,
    Numele meu este PARNO VASILE Sunt din Moldova.
    Vreau să-mi împărtășesc mărturia lumii despre cum mi-am vândut 1 rinichi în India și am devenit bogat, am fost cândva sărac și Bărbat, când am dat publicitate pradhan pe internet, am aplicat prin e-mail medicii Pradhan pe internet și am devenit donatorul lor.
    Am donat 1 din rinichi la spitalul lor pentru bani și sunt încă foarte sănătos chiar și după donare.
    Mi-au plătit 780.000 de dolari pentru rinichi, acum sunt un om bogat și fericit în Moldovanow, mi-am înființat propria companie cu 780.000 de dolari pe care i-am plătit pentru rinichi.
    Îi încurajez pe toți Dacă treceți prin dificultăți / provocări financiare sau doriți să fiți bogat, contactați e-mail: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

    RăspundețiȘtergere
  7. BUNA ZIUA LA PUBLICUL GENERAL,
    Numele meu este PARNO VASILE Sunt din Moldova.
    Vreau să-mi împărtășesc mărturia lumii despre cum mi-am vândut 1 rinichi în India și am devenit bogat, am fost cândva sărac și Bărbat, când am dat publicitate pradhan pe internet, am aplicat prin e-mail medicii Pradhan pe internet și am devenit donatorul lor.
    Am donat 1 din rinichi la spitalul lor pentru bani și sunt încă foarte sănătos chiar și după donare.
    Mi-au plătit 780.000 de dolari pentru rinichi, acum sunt un om bogat și fericit în Moldovanow, mi-am înființat propria companie cu 780.000 de dolari pe care i-am plătit pentru rinichi.
    Îi încurajez pe toți Dacă treceți prin dificultăți / provocări financiare sau doriți să fiți bogat, contactați e-mail: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

    RăspundețiȘtergere