miercuri, 9 martie 2011

ROMANIA nu are viitor, dublu V, T si F?

Si voi incepe o noua postare  prin a spune, din nou, ceva ce am vazut recent.

Daca treceti din intamplare, intr-o zi insorita prin capitala noastra frumoasa, mai exact la iesire din statia de metrou Crangasi, daca va veti uita in stanga dumneavoastra(undeva la 45 de grade), veti observa pe un bloc, un frumos si imens banner dintr-o oarecare campanie, care cica zice: “ROMANIA NU ARE VIITOR! “
Ce frumooos ... te face sa zambesti un asa banner, nu? :-)  (sunt cat se poate de ironic, desigur)

Cum sa pui o asa “chestie” de vreo 10 metrii patrati, in vazul lumii, si mai apoi sa te astepti sa se petreaca o schimbare, in bine, in tara asta?
Sunt cat se poate de -pentru – noncomformism, lipsa de cenzura(in unele cazuri) etc
Dar, chiar asa ?
Poate am inteles eu gresit mesajul, sau nu sunt suficient de “cult” ca sa inteleg din mesaj si supra-tema, dar si subtilul ...

Continuand ...
In aceeasi zi, chiar am si ascultat piesa celor de la Vunk, “Vreau o tara ca afara”, care sincer mi s-a parut foarte misto ...
P.S.: is si intrat si in grupul “vreau o tara ca afara” de pe “feisbuc”, ca sa stiti :-)) 

O piesa ca asta, sau un “Locul potrivit” a lui Guess Who, intr-adevar, au un mesaj puternic si, zic eu, destul de usor de inteles, dar macar te fac sa iti pui un semn de intrebare, si te indeamna sa faci ceva, sau macar sa incerci sa faci ceva ...
Dar, “ROMANIA NU ARE VIITOR! “... dublu V , T si F ?

Si ... ma intreb, la ce te indeamna sa faci acest mesaj ?

P.S. 2: Ce noroc ca nu exista(sper) un fel de “visual google translate”; ca daca trec strainii pe acolo, reusind sa traduca in vreun fel ceea ce scrie si vad cat de frumos ne promovam tara, isi fac cruce. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu