joi, 24 martie 2011

Mult iubite si drag, FACEBOOK !

Initial vroiam sa incep postarea asta ca o scrisoare de dragoste, adresata facebook-ului, doar ca pe parcurs m-am cam razgandit.
Deeeci ....
Iertati-ma ca din nou sunt cam ramas in urma (adica nu sunt in “trend”), dar este ceva ce am vazut ca se foloseste mai nou “la greu” pe  “feisbuc”  care imi ofera o anumita “neintelegere” si o oarecare frustrare.
Este vorba de asa numitul “CIUPIT”...
Ce naiba e “ciupitul”?
Banuiesc ca, o chestie care in mod normal ar trebui sa te invineteasca ? Sau poate de la prea multe “ciupituri”  sa te ia o anumita ambulanta “feisbuc-ista” si sa te duca la “Spitalul Municipal Facebook” deoarece intrii in coma(mai ceva ca 100 de intepaturi ale unor albine) ?
Ciudata chestie oricum, pe care tind sa cred ca din cauza lipsei mele de cultura, nu o prea pot intelege.

Sincer, de acuma ma astept sa apara poate “PALMA” sau “PICIORUL IN CAP “ etc
Incat daca vrei sa te bati cu cineva, il bati pe facebook si ii furi si prietena ...  2 in 1...

E de vis :-X (doua puncte ics = lovestruck  emoticon)

Asa ca dragi fani ai “FEISBUC-ULUI”, astept sugestii!

P.S. : Iertati-mi din nou lipsa de sentiment, dar de curand am fost "CIUPIT" de o baba ... 
Credeti ca ar trebui sa o "CIUPESC" inapoi ?

2 comentarii: